Krijg jij energie van een goed sluitende administratie, heb je affiniteit met logistiek en deins je niet terug van een uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Een fulltime baan met uitzicht op een vast dienstverband. Je bent beschikbaar van 08:00-17:00 uur en indien nodig werk je over (meestal in de ochtenduren, zodat je toch op tijd thuis bent).

Waar ga je werken?
Next Generation Perfumes BV is een jong, innovatief en sterk groeiend bedrijf, voortgekomen uit dertig jaar ervaring in productie en distributie van parfums en aanverwante artikelen.
Samengebundeld in een sterke onderneming.

Je werkzaamheden zijn:
• Verwerken van orders;
• Werken in ons CRM systeem en daarbij horende facturatie;
• Genereren en verwerken van paklijsten, pallet labels, GTIN labels, EUR1’s en uitvoerdocumenten;
• Bewaken voortgang van bestellingen en verzendingen;
• Algemene ondersteuning bieden aan de afdeling logistiek.

Wat vragen wij?
• MBO werk en denkniveau;
• Je hebt relevante werkervaring met dit soort administratieve werkzaamheden;
• Affiniteit met logistiek is een pré
• Het beheersen van de Duitse en Engelse taal is een pré;
• Stressbestendig;
• Nauwkeurig kunnen werken.

Wat krijg je ervoor terug:
• Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen bij een sterk groeiende onderneming;
• Een salaris dat afhankelijk is van je opgedane, relevante werkervaring en opleidingsniveau;
• 22 vakantiedagen, deelname aan een goed pensioenfonds;
• Reiskostenvergoeding.
• Een leuk team van collega’s.

Wil jij aan de slag als administratief medewerker? Reageer dan met jouw cv en motivatie. Heb je vragen of wil je meer info? Bel dan naar +31 457 37 01 35 of mail je vraag naar HR@ng-perfumes.nl